Becca har ridit!

Hejhopp! Sjuktnajjs dag har det varit :D Tyvärr har jag inte träffat morfar någonting :( Men det blir väl imorrn kanske? :) Dan började med att jag skulle ut & fixa Odette eftersom Becca skulle rida :) Fixade Odette tsm med Becca och sedan hoppa Becca upp! Odette gick fint idag :D Fina bästa häst! ♥ Odette börjar bli så sjukt bra tycker jag. Okej, nu ska jag inte överdriva men hon håller på att bli bra, riktigt bra =) När Becca ridit klart så fixade jag lite med Odette & sen så åkte jag till 4H. Väl på 4H mötte jag Becca o Gabbi och dom skulle rida Donna och leda Pyran :)



Eftersom Becca red Odette så kunde ju jag inte rida henne. Så jag red Ville på 4H istället :) Ville var stressad i början, men ändå ganska kvick i hjälperna vilket på sätt och vis var bra. När jag gjort några övergångar blev han istället lugn, längde på steget och tuggade på bettet. Han var verkligen helt ok att rida, super på slutet :D Så jag är riktigt nöjd. Kommer rida honom den här veckan, och då kommer det säkert att gå ännu bättre :)

Johanna kom oxå på slutet och vi två hjälpte till på ett barnkalas på 4H :) Vi hade ponnyridning,haha :D


Skojjig dag, med andra ord !



Nej nu är klockan för mycket, nattinatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0