Bra dag :)

Hej bloggen!


Jag är lite dålig på just rubriker så jag tar 2 korta och gotta ord, bra & dag. (Och en smiley då,men det gills inte..) Det har faktiskt varit en bra dag, fast jag har lite dåligt samvete :/ Jag har inte ringt och pratat med morfar någonting, och det känns lite, elakt. Skulle ringt honom igår, men jag glömmer. Jag har haft så mycket annat att göra. Men imorgon ska jag bjuda hem honom på fika :-) Det blir väl trevlans ? :)


Okej, nu blir du väl otålig ? Du vill ju såklart att jag ska berätta för dej varför min dag har varit så bra! Jo, det var kul i skolan, vi fick god mat och vi hade spanska för första gången =) Det var vääldigt kul (jag är inte ironsik) och jag ska lära mej att säga en mening tills på fredag. Not so hard ;) Är ju ett snille ;P Efter skolan cyklade jag hem en stund och sedan skjutsade mamma mej till stallet :D Becca red Odette idag igen och hon var bättre idag :D Gudva kul asså, snart blir vi bääst, tillsammans! Fast på slutet tröttnade hon, och bara tog upp huvudet, men Becca avslutade när hon gick bra så alla är nöjda & glada. Hon har för övrigt fått ett nytt bett, vilket är najjs eftersom hennes gamla var så tjockt att hon typ inte märkte något och man fick dra onödigt mycket i henne. Men nu är det bekymret löst! Nejnu är klockan på tok för mycket så nu blir det att dra över till sängen ett tag.


Godnatt Odette ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0