:/

Hej bloggeen :)


Idag så har dagen inte varit så speciell, och jag änner att jag inte har utnyttjat den till fullo. Aja, blir väl att spela hästspel ikv och dår är man väl på topp sen, haha :P



Nejmen för det första så var skolan DRYG idag och allt gick bara segt och var jobbigt. Tråkväder. Jag har blivit sjuk. Och jag har int eirdit något idag. Becca red.


Aja, en bra sak idag är att jag blev kallad över ambitös. Bara för att jag putsade mer en en gång i månaden, av min blivande ridlärare. trevlans! :D Najjjsss :) Nej, nu ska jag vara lite mer posetiv. :) Life will be better then! :-)

Imorgon är det iaf fredag, så sjuktsköönt :)!!!!! Har verkligen längtat efter helgen så det blir bara föör naaajjjjsss :D :D =)


Pusse på eree :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0