Hemma från mötet ;)

Hello people!





Nu så är jag hemma från det stora mötet med högre makter. Äsch, skojjar bara. Men jag och Johanna har varit på 4H för att gå på ett jobbmöte :) Kul,kul :D Nu så är det i allafall bestämt att jag ska vara hjälpledare på torsdagar och Johanna ska vara hjälpledare på måndagar :) Synd att vi inte fick var atillsammans, men vi kommer antagligen att ha en egen knattegrupp nästa termin. Tänk er, jag och Johanna som värsta ridlärarna! ;-) Kul tanke.. :-D Nejmen det blir väl kalas om vi börjar jobba? :D Haha, min grupp kommer vara bääst! :D Kuuul vaaaaa?? Nejmen så bliree.


Nejnu ska jag ta och logga ut härifrån och chatta meed Johanna? :) Kramen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0