Hemma från Pärlby. :(

Hejbloggen!

Nu har du varit lite froozzee ett tag,men nu så är jag tillbaka,bloggsugen och allt ;)


Ridlägret var helt underbart kul, amazzzzing, störtskönt osv... :D


Längtar redan till nästa år!!

Jag kommer ladda upp bilder från kameran så kommer ni få se hur underbart jag haft det!



Nu taggar jag inför SM nästa helg,kommer bli jättekuul! Letar för övrigt efter lite andra tävlingar också,har ju bara Göteborg inbokat vettu ;) Nu blire att leta vidare och sedan kanske man ska pallra sig ut till stallet? Blir väl kanske lite barbacka i ridhuset när det regnar och så. Inte så mysigt att hämta henne,men ändå, alltid kul att träffa min lilla gulliegriiis! ♥ Tar med systemen också,så får ni se min loveeeee ;DDD

Kommentarer
Postat av: linnea lundin

Hej!

Vilken bra blogg du har! Det är jag, Linnea från ridlägret på pärlby gård :D

2011-08-13 @ 10:54:54
Postat av: Anonym

ska du tävla sm ? i så fall viklen klass ? :D

2011-08-14 @ 18:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0