Inte lika många.

Hej! Jag orkar inte ladda upp SÅ mycket inlägg som jag lovade, så ni får nöja er med detta inlägg + ett till innan jag lägger mej.




Nu lite grann om dagen :) Idag så vaknade jag rätt sent, typ 10  (:o)  och hade då lite bråttom eftersom jag skulle till stallet klockan 11. Så jag ändrade tid till halv 12 istället och väl i stallet fikade vi en massa eftersom Tova fyllde ¨år :) Grattis,grattis! :D När vi fikat gick vi till Odettes hage och hämtade in Odette o Mynta. Sedan fixade vi med hästarna och sedan red vi in ridhuset+. Becca har ju ridit Odette två dagar i rad nu, så jag skulle bara skritta henne idag på lite halv lång tygel sådär. Så att allt liksom skunker in. Man får göra lite som med unghästar när man lär Odette. Tränar en dag, låter henne ta det lungt en dag så hon lär sig något. Annars så blir det för mycket i huvudet på henne.


Imorgon ska jag till stallet vid 10. Becca ska rida henne igen :) Blir säkert bra, hon får ju ett nyputsat träns och allt på sej :D Putsade nämligen idag =)


Nu till en helt annan grej, ni har ju aldrig sett Bino, tror jag. Min förra foderponny alltså. :) Hon var helt underbar, fast hon hade sina dagar, som alla andra hästar. :) Nej nu tycker jag att ni ska få se en bild på henne :) Min finoBino ♥


Bino, min älskling :)
Ursäkta mina skänklar,haha. Men visst är hon fin? :)

Sötnos dåå. ♥


I nästa inlägg kommer ni få se min första foderponny, lille Wirre :) Missa inte!

Kommentarer
Postat av: Johanna den bästa :D

Hej, jag skulle vilja se mer kort på dig och bino och odette och wirre och alla :P Du kan ju göra en hästboomb. ;)

2011-08-22 @ 21:59:44
URL: http://ponniungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0