Ner på stan :)

Helluu! :)



Mamma ringde nyss och sa att jag skulle komma till hennes jobb och sen så ska vi ner på stan och fixa in för skolan och sånt ;) Blir kanske ett par snygga mörkblåa chinos som jag tittat ut :D Hoppas!



För övrigt så ska jag till bäästis ikväll :) Odette såklart ♥  Jag tänkte rida på utebanan och träna lite bruks. Blir nog backning bara ;) Jag orkar kanske inte släpa fram en massa skit att träna på. Imorgon så blir det ett ordentligt hopp-pass med Mickan och kanske Tova vilket blir jäättekul :) Var ju ett tag sedan jag hoppade ordentligt :/ P men det ska det ändras på ;) 


Nejnu måste jag cykla ner, pussheej ♥



 Jag i egen hög person som ler ett fånigt smile. (Jag ler inte så i vanliga fall, hoppas jag :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0