Ny skola och shopping!

Hejhopp bloggen!


Idag har varit en rolig dag, jag har nämligen först hoppat och sedan gått på stan med några av dom bästa :) Trevlans vaaa?? Tycker jag vartfall ;-) Hoppningen gick superbra och hon var bara bäst (fast det är hon ju alltid iof ;) och vi hoppade lite kluriga banor ;) Tova & Mickan hoppade också,och jag tror att båda blev riktigt nöjda :) Såg trevligt ut i allafall :-) Efter att vi tagit hand om våra små ponnisar så kom Alexandra och snälle morfar skjutsade alla oss 4 till stan :D Var ju där igår, men idag hade jag inte med mig så mycket pengar så det blev typ lunch, en liter jordgubbar och lite smågrejjs som inte var så nödvändigt ;) Förlååt. Vi strosade runt på stan typ hela dan och det var bara fööör skönt. Ingen tid att pass, inget! Jag sruntar i att fota grejjerna jag köpte igår,det blir för drygt. Och rätt töntigt :s Suddet och tavelhängarna som jag köpte idag tänker jag inte heller lägga ner en massa tid på att fota :P Såryyyy men så är det faktiskt. Det är liksom lääget. ;-) Däremot kan jag tänka mej att fota en liten plåtburk jag köpte idag med Elvis Presley på ;D Men det får bli imorgon tror jjag. För innan jag ska lägga mig ska jag roa mej med att städa smådjurens bur. Roooligt! :D


Nejnu ska jag gå och ta bort bajs och sedan ska jag fixa kläder till imorgon och oroa mej för att börja i ny skola. Trevlig kväll själv! :D

Kommentarer
Postat av: Felicia<3

Jätte fin blogg!!!!

2011-08-16 @ 21:56:01
URL: http://feliciaz.bloggo.nu
Postat av: Maya

2011-08-18 @ 19:16:13
Postat av: Maya

Jag har ny blogg bara satt du vet :P

2011-08-18 @ 19:17:06
URL: http://mayaofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0