One day.

Hej! :D¨


Idag så har det varit en ganska effektiv dag, känner jag! :) Alltid kul med sånna dagar ;)


Varför har dagen varit så effektiv dåå ?? Jo, jag har först varit ganska seg på morgonen. Men efter att suttit vid datorn i nån timma och spelat ''Mitt djursjukhus i Australien.'' så har jag städaat hela mitt rum. Inte bara plockat lite utan storstädat. Typ tagit fram dammvippan så barakommer fram typ en gång om året. Dammsugit varenda vrå ;) Förutom smådjurensbur, men det ska jag fixa imorgon. Jag måste bara ta hem halm från stallet. Okej, för mycket information ;P




Nejnu får jagg väl ta och sova, ska ju hjälpa 4H imorgon med en grej :)


Natti, natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0