På väg uppåt.

Hejhopp bloggen! 


Har tyvärr inte blivit så mycket bloggning, men jag har ju börjat på en ny skola och allt och sedan så har jag ju varit mycket i stallet och med min älskling Odette ♥ Bääässst :) Idag red Becca Odette och jag tyckte att det såg bra ut. Men när jag frågade Becca sa hon att hon gick bakom hand, men några gånger gick hon bra sa hon så Becca är nog nöjd med henne ändå. Min fiiinaaa. För er som inte hänger med så är Becca min ridlärare och hon kommer rida Odette ett tag är planen. Jag har haft lite problem med Odette eftersom hon inte jobbar ordentligt och inte har så mycket ''bra'' muskler och mycket underhalsmuskler :/ Men det ska vi jobba bort! Mitt mål är att hon ska gå rätt, och det kommer att hända. Jag vill ju gärna ställa upp i en dressyrtävling, men jag väntar till tidigast i vår. Med lokala i allafall. Jag vill inte skynda mej. Jag kommer ha Odette i 6 år. Minst! Så varför stressa? Jag har all tid i världen! :) Därför är jag lycklig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0