Skolan = -.-

Hej!


Nu ska jag vara lite tråkig och klaga på skolan. men s e r i ö s t ! Det är ju skitjobbigt med alla läxor! Och jag ska liksom gå i skolan i 7 år till! :O Jag är redan skoltrött. Usch. I början så var jag typ sähär att jag typ bara Jaaa, vad kul och börja i en ny skola typ. Men nu så bara, snälla, kan vi inte få typ håltimmar istället, haha ;) Jag är inte så i mot att typ behöva vara i skolan, men att ha lektioner?! Det är så sjukt tråkig! :P Vi typ jobbar hela tiden i skolan och har typ raster på 10 min! Vi går i skolan i typ 7 h ;( Så joobbigt. Förlåt katarinaskolan, men that's it!



Nu så ska jag gå och lägga mej så att man orkar upp till skolan imorgon :P Eller förresten, ska ju plugga! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0