Tack så mycket!

Tack skolan! Jag ska få börja 75 min senare imorgon eftersom min lärare inte kunde ha Hu på morgonen ;) Bääst???????  Jo, jooo!! Så jag börjar inte förrän 9.35. ♥


Tackareee :)


Det kommer verkligen göra min dag ;) Imorgon blir det ny tröja på också! Snygg pippitröja från Gina vettuuu ;)


Bild imornn?? Blir väl braa? :D


Apråpå ingenting, jag kommer inte blogga så jätte mycket nu. Jag vill bara skriva inlägg som har mening, t.e.x om jag har nya kläder, som jag bara MÅSTE visa ;) Eller lite nya grejjs till rummet. Eller om tävlingar med Odette, lyckade ridpass med Odette och sådant där :) Men ROLIGA och MENINGSFULLA grejjer snackar jag om. Inte bara typ: Idag var jag i skolan, sen red Becca, hon gick fint. Hejdå. '' 


Hur tråkigt som heeelst :P Nejnu blire sängen, puusss från en glad chejj! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0