Elvis- The king of rock ''n'' roll´!

Om ni har missat det, (som ni antagligen gjort eftersom jag inte skrivit det) så avgudar jag Elvis Presley! Jag älskar honom ♥ Han verkade vara en underbar människa tycker jag,och han är fortfarande underbar i mina ögon,även om han tyvärr dog :-( Hans låtar är TOPPENBRA, och han är bara perfekt. Jag saknar honom,även om jag inte ens var född när han dog. Jag vill åka till Graceland,och se hur han bodde. På bilderna jag sett är det superfint! Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh................... =) 



Vetni en rol'i grej? Pappa tyckte också om Elvis när han var i min ålder,så han har en massa LP-skivor med Elvis! Vi har hittat 4 st så jag är happy,happy!!! Nu får jag vara värstaa amerikaaaanen. ;) Ni ser,jag är inte helt seriös,all the time,but it's fun! :D


Tillbaks till ämnet: Jo,jag ska ta med mig pappas E P skivor och sedan så ska vi leta efter LP ramar som vi ska sätta skivorna i. Vet ni något ställe??? Och sedan ska jag sätta upp skivorna i ramarna på väggen! =)


LOVELY! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0