En för mycket.

Hejhopp alla glada & pigga! 

Jag är INTE pigg. -.- Jag och Johanna var så dumma att vi dygna. För er som inte vet vad det betyder: Man är uppe i över 24 h. Som om dun går upp 10 på morgionen ska du vara vaken till 10 på morgonen nästa dag. Väldigt jobbigt. Men vi har varit duktiga. Vi tog en springtur kvart över sex. Och var ute i hela 2 h :D Känner mig som en sportfåne. 


Fast jag måste erkänna att vid halv 10/ 10 tiden gick jag och la mig. Sedan sov jag till ett. Fick sova i 3h iaf :) Ikv ska ju Maya sova hos mig,och då kommer vi nog lägga oss vid 11 tiden. Sköniss 

Förresten, kommer ni ihåg att jag sa att jag skulle till Mamsell K idag? Jag cyklade dit rund ett och var där i drygt en timma! Härlig affär. Vad blöev det för något då? Jag köpte faktiskt ingenting. Hittade inget fint :P Jag bara skojjar med er! =) Man kan ju inte gå till Mamsell utan att handla ;) Jag köpte iaf Bravo Kola, en gullig skylt där det stog: Hundar är till för dom som inte kan ha katt. Haha, så sant,så sant. Fast hundägarna tycker nog tvärtom... Tillbaks till shoppingrundan: Jag köpte även en present till mamma som hon ska ¨få nästa söndag när hon fyller år :) ♥


Bilder kommer när mitt kamerabatteri är laddat. ;)



Kommentarer
Postat av: Lisa

SV: Klart jag kan ha lektion för dig igen! Jag är ledig hela sommaren så det är helt upp till dig när du kan! :) Jag älskar flätade tyglar, det är bra att du är inne Emma ;)

2011-07-24 @ 15:37:40
URL: http://absolutrutger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0