Härlig dag!

Den här dagen kommer bli så fantastiskt skön och roligt! Jag kommer ju åka hem,vilket blir skönt. Fast jag kommer sakna farmor & farfar :'( Men ikväll kommer jag gå på Bio. Antagligen med Johanna :) Hon ska inte sova över, eftersom hennes mammi fyller år imorgon. Men det gör inte så mycket. Jag kan ju gosa med mina djur  =) Som jag saknat! Hoppas vi sover i stan inatt,men det tror jag. Vi har ett sommarställe också. Eller det är morfars. Men det är som vårt :D Jag köpte lite grejjer på Agdas Country Shop som jag ska ha i mitt rum. T.e.x ett flaggspel :) Imorgon har jag bestämt att jag ska gå på stan. Men jag ska hålla mig borta från H&M, annars lockas jag in i affären. Och jag hittar alltid något att köpa. Suck. 


Men jag kommer gå till Indiska, Myrra, kanske Tre generationer, Mamsell (ett måste!!!) och lite andra inredningsaffärer. :) Bara sånt nu =) Det blir också en fixa-dag. Typ rensa ur garderoben. Ska ju ha loppis med Felicia,och då kan man behöva fixa sånt ;D Så attg man har något att sälja, vill säga.


Rörigt inlägg,men det lät härligt va?? Tycker jag med. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0