Heelt amaaazing!

This day have being soo amaazing! Helt famoulas!


Okej,nu ska jag sluta låtsas vara värsta amerikanen. Men bara för den här gången,ok? 



Men iallafall så ska ni få höra om da'n . Bara för att jag leker bloggkändis. Har ju trots allt haft 3 läsare. Kommentera om du har haft fler! ;) Men det är det säkert inte. 



Först så gick vi till Lagerhause. (I told yaa,I told yaa!) Och jag handlade typ världens snyggaste present till en kompis. Just a little friend... =)

Sedan så gick vi in till en galleria. Och jag dog,bokstavligen. Vet ni varför? Jo,det får ni veta i nästa program. Haha,jag bara skojja,förlåt. ;) Nejmen nu är jag seriös,dettta är mycket allvarlig. Jag såg...PANDURO!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag bah: Pappa! Det finns Panduro!!! Och sedan sprang jag upp för rulltrappan,så alla flyttade på sig. Dom förstog nog. Jag sprang lyckligt in på Panduro,och sedan svävade jag på rosa små fluffiga moln. True story.


Jag köpte iallafall en massa pyssel,och jag var väldigt,väldigt lycklig efteråt. Sedan köpte jag även en klocka från Guldfynd. En lila O.N.E som var heelt amaazing! :-D Sedan gick vi hem och jag åt en helt amaazing lunch! Stop say that Emma. Omg, I can't!


Efter en stund fick jag och mamma ett ryck och började leta loppisar. Vi hittade en,och åkte dit. :) Ett problem bara,vi hittade inte dit! Vi körde i 1,5h och kom till en antik -och design butik. Mamma blev helt till sig och tyckte allt var så fint,så fint. Synd att allt kostade typ 65 000...

Men sedan frågade vi efter vägen. (Tillslut) Och då hittade vi! Och loppisen var helt AMAAAAAAAAAZZZZZZZZING!!!!!!!!!!!! Wonderful! ♥

Jag köpte en liten korg som jag ska plantera blommor i och en gammal plåtburk! :) Det kändes mobbat att lägga upp bilder,så jag gör inte det. Eller okej,om ni ska insistera så. Ni får bilder på båda loppisfynden!

Imorgon ska jag ta med hela familjen till loppisen! Och då ska vi ha lite mer tid,blev lite stresssigt när vi skulle ut och äta och allt. Jag hittade en supersnygg gammal tevagn som jag tänker köpa imorgon om den finns kvar! Åhh,den kostar bara och endast 100kr!!


Helt amazing! ♥

Plåtburken. Tyckte den var ovanlig och cool.

Jag gav en femma. Billigare får man leta efter.
Planteringslåda i trä.
Lite dyrare. Den kostade 20kr.
Så söt! ♥


Är ni avundsjuka nu? Det skulle jag varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0