Hiss vs. Diss!

Bara för att ni vill det,så har fixat ÄNNU snyggare hiss & diss skyltar. Unbelivible huh?? ;D 


 
För blå hästgrejjer! Såå snyggt!!! Ska jag visa några exempel på mina grejjor???? Jovisst vill ni det ;D

Man ser nästan bara rött på benskydden,men det är bara spännena som är röda resten av skyddet är marinblått och vitt =) Btw,saknar dom är bensydden något enormt skulle vara GRYMTsnyggt på Odette :/  

Blå outfit från en tävlingsträningen.



Blått nosludd.

Du fattar,det är bara gryyymt med blått. :DDDDDDDD


Nu till...

 

För detta aachenträns från Hööks. Gillar verkligen inte den helt tillplattade nosgrimman. Not my style liksom. Gillar uppfluffade dressyrnosgrimmor mest :) Men om ni har ett sådant träns,ta inte åt er. Det är ju jag som hissar o dissar och dom väljs efter min smak. Jag gillar persoligen inte detta träns,men det kan säkert se snyggt ut med en marinblå outfit till. Hihi ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0