House doctor.

Klickar runt lite på möbelshoppar på internet och kom ihåg från en tidning affären House Doctor. Jag sökte på det och fick upp sidan. Och jag blev kär. I ett nattduksbord. ♥ Åh satan vad fint det var. Det var bara det att bordet kostar skjortan. Fy,dom ljuger ju på hemsidan. Citat:  House Doctor är den danska möbeltillverkaren som erbjuder fantastiskt fina inredningsprodukter till vettiga priser. 


Vettiga???? Nja, 4 å fem är väl inte så lite för ett nattduksbord? För att prata klarspråk: Ett nattduksbord från House Doctor kostar 4.500kr. Fast ändå. Det var sjuktsnyggt. Bedöm själv:


Om det skulle kosta under 1000 skulle jag önska mig det i julklapp... ♥


Nu ska jag vara lite cool och köra ''Hiss'' & ''Diss'' med mina egna hemmagjorda skyltar på Paint.


med nattduksbordet: 
 
Designen! Helt underbar och annorlunda design. Annorlunda på ett väldigt positivt sätt. Älskar att det är i olika färger & formar. Heelt amaazing och samtidigt heelt craazy! :D Me like it!


med nattduksbordet:

Hjulen! Dom var verkligen INTE snygga. Det är synd,för dom förstör liksom hela helheten. Fast jag skulle ändå vilja ha det,för hjulen förstör inte allt. Och dom borde väl gå att skruva bort.



Vad tyckte du om nattduksbordet? Som hämtat från himlen eller som hämtat från soptimmen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0