Jag vet att ni läser.

Jag vet det. Jag vet det. 


DU läser min blogg! Okej,även om min statisktik är helt död just nu så har jag sett tidigare idag att det är folk som läst min blogg. Som jag även skrev i ett inlägg,om ni remembar det? Varför,varför,varför kommenterar ni inte?????? Det är ju inte jobbigt precis. Vet ni inte hur man gör? Jo,då ska jag förklara det. Man trycker på en text där det står kommentarer. I mitt fall 0 på alla inlägg. Inte schysst. Nej,nu tänker jag vara sur. Den som kommenterar får en länkning. Ja,så gör vi, om du kommenterar ett inlägg länkar jag dig! Komigennu!


För övrigt? Jo,jag söker någon som kanske skulle vilja göra ett länkbyte med mig??? Kommentera. 


Godnatt,nu så är det ju redan torsdag,och jag ska ju hinna upp tills loppisen börjar,wihooo!!!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0