Jagkommerintepånågonrubrik

Hejhopp farrellalala!

Det där var töntigt.


Just nu känner jag mig så himla avslappnad och allt är så skönt. Vad jag längtat efter detta!

Att bara sitta vid skrivbordet med datornframför sig. Det är sommarlov det! Nej,det är det inte,men jag har faktiskt badat idag,och det är somrigt :)

Jag och Maya hade det bra på landet och det var kul. =)  


Ikväll åker jag över till 4H med Odette eftersom hon ska bo där under dagarna jag tränar bruks på ridlägret.


Innan hon åker dit ska jag longera henne för första gången. Jag är lite rädd,eftersom när jag longerade Bino var hon helt crazzy och inte lyssnade på ptrroooo. :/ Eller jag är inte direkt ''rädd'' eller jag är det. Över att något ska gå fel. Jag hoppas att Odette är bättre att longeras. Jag får ha på sadel så att jag kan sätta fast snodden.

Nej nu ska jag ta och göra något vettigare, typ städa ur min bokhylla och lägga småprylar i lådor. Efter det blir det lite vegitarisk lunch :D

Puss på mulen, Odette ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0