Loppisfynd och grejjer! :P

Åhhhhhhhhh,ni kan inte förstå hur fina grejjer jag har köpt idag!!!! Jag är helt crazzzy i plåtburkar nu förtiden. Trevlans. :D Vi åkte till loppisen två ggr idag,så det blev två shoppingrundor. :) Första gången handlade jag för 27kr och för dom pengarna fick jag 4 grejjer. Andra rundan handlade jag för 18kr och då köpte jag också 4 grejjor. Då blev det lite billigare saker,som ni nog kan räkna ut. ;)

                                  Första rundan:
Charmig plåtburk för en femma. :-)
Söt blommig burk, också för en femma :)
Jag fick båda krukorna för en femma. Dom kostade alltså 2,50styck. Den med lila blommor tycker jag var gulligast!

Dom här var i ett kit. 12kronor.
Den här söta ljusstaken köpte farmor till oss för 10 kronor. Tack,tack :D


                                  
Andra shoppingrundan:


Gud vad jag föll för den här burken! Så gullig & söt! :) 

Söt burk med två barn på.

Ännu en plåtburk :) Alla burkar kostade femkrornor. Ett mycket rimligt pris tycker jag. 

Gammal hästtidning från 1997. 3 kronor.

Jag är bara tvungen att visa den här lilla värmeljusspisen som mamma köpte för 10 kronor. Jättesöt! :)


Jag hittade lite smått & gott på loppisen idag kan man säga :) Imorgon åker vi hem och jag får träffa min lilla ponny ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0