Vad är skillnaden mellan sidvisningar och unikabesökare?

Vetnidet? Eftersom jag bara har en blogg på min server undrar jag om sidvisningar räknas till unika läsare??

Aja,struntsamma,det är ändå kul att blogga igen! Jag kan inte hålla mig borta från blogg.se! Jag tänker ut roliga inlägg i huvudet hela tiden och jag var bara tvungen att skaffa en ny blogg. =) DEt är kul att veta att andra bryr sig om vad man skriver. :)  Jag har ju haft 4 unikaläsare & 12 sidvisningar! Wihoo,your right girl! :D





Annars? Jo,idag är det ju loppis tajm igen och jag är väldigt taggad för det! Det kommer bli amaazziinngg!!!!!!!

Och jag har bestämt mig,jag ska våga köpa Tevagnen om den finns kvar!! Den var såå himla fin tycker jag. =) Den kommer bli superfin att ställa blommor på, och jag kan ju använda den nu på söndag när mamma fyller år ;) Typ servera kaffe och grejjer till släktingar! KUL;KUL;KUL!!!


Kommentarer
Postat av: Patty :) <3

hihi jag hade 48 sidovisnigar igår :) hih men kan du hjälpa mig med min blogg lite? min e så tråkig :/

2012-04-10 @ 10:46:01
URL: http://themusiclifeofpatty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0