Awesome.

Hello! :)



Tänkte bara berätta lite om idag, eftersom dan har varit  awesome!


Först så var jag i skolan och sådär,  as u know ;)

Sen så gick jag, Maja, Emelie och Valter till stan. :) Vi gick till hemköp (hehe) Åhlens och donken ;) Bara för att jag var hungrig, mmm. Nemen det var väl trevliit =)


Sen så vare Odette som gällde :) Åkte dit och fixa te henne, becca red och sen red jag och det gick.. AWESOME! :D Min fina lilla ponnii ♥ Hon va sjuuktbra idah med mej och jag e en sån nööjjd cheey för det (Y) Det börjar bli bra nu så jag är gladiiis ♥


Nu så ska jag med ett glatt humör ta och läsa lite för att sedan fall in i en lycklig sömn.


Sovgååååttt zzzzzzzz.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0