Hat.

Jag hatar rent ut sagt djurplågeri, det är det värsta som finns! Det är bara sjuka männiksor som håller på med sånt, dom människorna ska man inte behandla lika, för dom har gjort fel, jättefel. Dom ska inte få någon respekt alls efter det dom gjort, för dom förtjänar inte det. Jag blir så fruktansvärt arg när jag tänker på sådana hemska idioter, kan dom intye barra gå och skjuta sej själva, ingen vill ha dom kvar på jorden, eller dte skulle vara bättre om dom blev plågade till döds, så dom skulle förstå vad dom gjort. Men det gör dom säkert inte, för dom är helt dumma i huvudet.


Fårlåt för dett ainlägg, men det är hemskt med djurplågeri, djuren ska ha respekt och man ska inte slå dom! kan inte folk bara fatta det. 


Läs det här, spå färstår ni, obs, texten är mycket känslig.


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13705190.ab 


:'( Stackare, idiot, vrf gör man sådant. Det här förstörde verkligen min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0