Answers.

Hejbloggssss! :D


Fick INTE alls många frågor, men ändå, jag svarar på dom jag fick :) Tack för kommentarerna Nelly :)




Nelly om Frågestund!:
Var köper du dina kläder?
Varför har du slutat blogga om inredning?
Hur är det på din nya skola?
Hur länge har du bloggat?

Vad föredrar du helst -
Varm choklad eller varm mjölk?
Rött eller orange?
Att rida eller vara med kompisar? (haha)



Emma svarar:

1. Jag köper mina kläder på stan? Haha ;)

2. Jag har inte slutat helt, men jag vill bara blogga om intressanta inredningstips :)

3. Min nya skola är jättebra, helbäst klass :)

4. Jag har bloggat i ca 3 månader :)


Vad föredrar du helst?

1. Varmchoklad !

2. Rött

3. Rida! Ta inte illa upp :)  Är jäättekul att va med kompisar också :D



Tacksåmycket Nelly för dina frågor, sjukt bra :) 


Och ni andra, bara för att jag inte har märkt ut en frågestund så har jag det jämt. Bara att fråga. Är ni inte ens nyfikna på Odette? Och vad jag köpte? 


Pusssaaarrr ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0