Baked.

Heej! 



Nu så har jag varit sjuktduktig och bakat! Shuhuuu! ;D


Dom blev supergoda! Innan jag bakade så var jag på 4H som sagt :) Barnen red ut idag och dom var feetduktiga! Dom travade och vissa kunde nästan rida lätt! Det kommer bli en supergrupp tror jag, lovar'ej!


Imorgon blire skola med engelskaförhör sak :P Notniceee!  :( Aja, sen är det ju HELG!!! Åh efterlängtade härliga heelg! Älskaaa ♥


På lördag är det 4H dan och det är ju najjs tycker jag! Blir ju en massa dååå!


Nenu blire att sova en stund och sen upp i gryningen! :p Jaja, bara keepaa! :-D


Pussen! ♥

Kommentarer
Postat av: Maya

Nej?

2011-09-16 @ 14:30:18
Postat av: Emma

Till Maya: Taggad till tusen? ;) Du som tyckte att jag försökte va vuxen när jag skrev det, haha ;D

2011-09-16 @ 15:56:57
URL: http://honsomrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0