Dagens tanke!

Hej vänner!


Jag tänkte bara säga en grej som ploppade upp i mitt huvud för, ja ett tag sedan.


Ni som röker, varför gör ni det? Finns det en enda bra grej med det????? Man blir ju inte dirket cool eller något sånt. Hur coolt är det att få cancer Man kan lägga ner pengarna på MYCKET nödvändigare saker, och om man inte hittar på något vettigt att göra med pengarna som blir över kan man skänka dom till välgörenhet! Inte vet jag, inte vad detta samtal ska leda till men ja. 


Tycker ni inte att det är helt, rent sagt ut, helt stört?! Håller ni med eller har ni en vettig anledning till att man ska röka?





Kommentarer
Postat av: O___O

håller med^^ gissa vem jag är mwhohahahaha >:)

2011-09-17 @ 20:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0