H O N S T A V A S B Ä S T ! ! ! !

Min ponny är världens bästaste ♥


Det gick helt superduperbra när jag red henne idag!


Egentligen så var det inget speciellt eller så, asså ingen träning elr något, men jag red själv i ridhuset och vi red igenom LC:1an =) Okej, hon kanske inte går i den bästa tävlingsformen, men det var jätteroligt att rida henne när hon var sådär lösgjord och känslig.  Åh vad jag älskar min ponniii ♥ ♥ ♥ ♥



Imorn så är det tråkskolan :/ Åhh, vill ju va i stallet ist.... finns ju tusen saker som är vettigare. Hemstudier om ngn har hört talas om de? I told u so.


Nejmen både jag och Becca ska rida Odette imorrn, och det känns stabilt ;D Supernajjsat om jag ska vara ärlig, hehe, :)



Dusch nästa så man inte blir utslängd från skolan imorrn ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0